Δευτέρα 6 Απριλίου 2020

θεατρική αγωγή


1) ΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ ΤΑ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΑ ΜΑΣ
δείξε όλα αυτά σε αυτοσχεδιασμό

Φόβος
Προτεινόμενα θέματα
  • Έχεις χαθεί στην εξοχή. Είσαι μόνος και φοβάσαι.
  • Είσαι στην αίθουσα αναμονής ενός γιατρού.
  • Γίνεται ένας μεγάλος σεισμός και βγαίνεις στο δρόμο φοβισμένος.
  • Είσαι μόνος στο σπίτι και ακούς ένα περίεργο ήχο

Αγάπη
  • Μια οικογένεια πολύ αγαπημένη περνάει μια μέρα στο βουνό.

Μίσος
  • Κάποιος μας έκανε κακό και τον μισούμε

Υποψία
  • Κάποιος νομίζουμε οτι μας ακολουθεί στο δρόμο
  • Κάποιος έρχεται στο σπίτι μας και μας ζητάει βοήθεια. Ο τρόπος που τον κοιτάμε είναι παράξενος.

Αμηχανία
  • Βρίσκεσαι μ'έναν άγνωστο στο ασανσέρ.
  • Κάποιος μας μιλάει σε μια ξένη γλώσσα και εμείς δεν τον καταλαβαίνουμε.

Εκνευρισμός
  • Περιμένουμε ένα σπουδαίο τηλεφώνημα που αργεί.
  • Ετοιμαζόμαστε να πάμε ταξίδι και βιαζόμαστε να φτιάξουμε τις βαλίτσες μας.

Αγωνία
  • Περιμένουμε τ' αποτελέσματα των σχολικών εξετάσεων

Υπάρχουν πολλά ακόμα αισθήματα.
Για όλα τα παραπάνω σκέψου και άλλες ιστορίες που μπορούν να σε κάνουν να αισθανθείς όλα αυτά τα αισθήματα και στη συνέχεια αυτοσχεδίασε.

2)
Βάλε κάποιον που είναι στο σπίτι να σου διαβάσει αυτό το κείμενο και εσύ παίξε αυτά που ακούς:

ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΧΩΡΕΣ ΟΜΩΣ ΤΗΣ ΓΗΣ
ΣΤΑ ΠΕΡΑΤΑ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ
ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΑΙΣΘΑΝΟΝΤΑΙ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΟΛΑ ΧΡΗΣΙΜΑ
ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΠΟΙΟ ΚΑΛΟ Ή ΚΑΚΟ
ΤΟ ΚΑΘΕΝΑ ΤΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟ
ΚΑΙ ΑΠΟ ΑΥΤΟ ΜΑΘΑΙΝΟΥΜΕ ΤΟΝ ΙΔΙΟ ΜΑΣ ΤΟN ΕΑΥΤΟ
ΓΙ ΑΥΤΟ ΗΡΘΕ Η ΩΡΑ ΝΑ ΠΑΙΞΩ ΕΝΑ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑ:
ΧΑΡΑ
ΛΥΠΗ
ΘΥΜΟΣ
ΒΑΡΕΜΑΡΑ
ΦΟΒΟΣ
ΖΗΛΙΑ
ΟΥΟΥΟΥ ΚΑΙ ΑΜΑ ΚΑΤΣΩ ΝΑ ΣΚΕΦΤΩ...ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΑ ΕΝΑ ΣΩΡΟ
ΑΛΛΑ ΕΜΕΝΑ ΔΕΝ ΜΟΥ ΦΤΑΝΕΙ ΑΥΤΟ
ΣΕ ΡΟΛΟ ΘΑ ΜΕΤΑΜΟΡΦΩΘΩ...ΜΜΜΜΜ
ΣΕ ΜΟΥΣΙΚΟ
ΣΕ ΟΔΗΓΟ
ΣΕ ΒΑΣΙΛΙΑ
ΣΕ ΓΕΩΡΓΟ
ΚΑΙ ΓΙΑ ΚΑΘΕ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑ ΘΑ ΜΑΘΩ ΕΝΑ ΜΥΣΤΙΚΟ
ΟΤΑΝ ΝΟΙΩΘΩ ΧΑΡΟΥΜΕΝΟΣ
ΝΟΙΩΘΩ ΓΕΛΙΑ ΝΑ ΞΕΠΗΔΟΥΝ
ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΑΝΤΙΣΤΑΘΩ
ΤΡΕΧΩ ΦΙΛΟΥΣ ΓΙΑ ΝΑ ΒΡΩ
ΤΙ ΧΑΡΑ ΝΑ ΜΟΙΡΑΣΤΩ
ΟΤΑΝ ΝΟΙΩΘΩ ΦΟΒΙΣΜΕΝΟΣ
ΓΙΝΟΜΑΙ ΘΑΡΡΑΛΕΟΣ
ΣΤΟ ΦΟΒΟ ΜΟΥ ΦΩΝΑΖΩ
ΕΛΑ ΕΔΩ
ΚΑΙ ΣΤΑ ΜΑΤΙΑ ΤΟΝ ΚΟΙΤΩ
ΚΑΙ ΤΟΤΕ ΑΥΤΟΣ ΓΙΝΕΤΑΙ ΜΙΚΡΟΣ
ΣΤΗΝ ΠΑΛΑΜΗ ΜΟΥ ΧΩΡΑ
ΤΟΝ ΦΥΣΩ ΜΑΚΡΙΑ
ΟΤΑΝ
ΝΟΙΩΘΩ ΒΑΡΙΕΣΤΗΜΕΝΟΣ
ΑΚΟΥΩ ΜΟΥΣΙΚΗ
ΖΩΗΡΗ
ΜΕ ΠΑΡΑΣΥΡΕΙ Ο ΡΥΘΜΟΣ
ΚΑΙ ΜΕ ΕΝΑ ΞΕΦΡΕΝΟ ΧΟΡΟ
ΤΗΝ ΒΑΡΕΜΑΡΑ ΜΟΥ ΞΕΧΝΩ
ΟΤΑΝ ΝΟΙΩΘΩ ΛΥΠΗΜΕΝΟΣ
ΒΡΙΣΚΩ ΚΑΠΟΙΟΝ ΠΟΥ ΑΓΑΠΩ
Ο,ΤΙ ΑΙΣΘΑΝΟΜΑΙ ΝΑ ΠΩ
ΚΑΙ ΑΜΑ ΤΥΧΕΙ ΝΑ ΜΗΝ ΘΕΛΩ ΝΑ ΤΑ ΠΩ
ΗΣΥΧΟ ΜΕΡΟΣ ΘΑ ΒΡΩ
ΚΑΙ ΘΑ ΡΙΞΩ ΕΝΑ ΚΛΑΜΑ ΓΕΡΟ
ΜΕΡΙΚΕΣ ΦΟΡΕΣ ΕΙΝΑΙ ΑΝΑΚΟΥΦΙΣΤΙΚΟ
ΟΤΑΝ ΝΟΙΩΘΩ ΘΥΜΩΜΕΝΟΣ
ΑΝΑΣΑ ΠΑΙΡΝΩ ΝΑ ΣΚΕΦΤΩ
ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΚΑΙ ΑΓΑΠΩ
ΚΑΝΩ ΣΤΟ ΛΕΠΤΟ
ΚΑΙ Ο ΘΥΜΟΣ ΜΟΥ ΓΙΝΕΤΑΙ ΚΑΠΝΟΣ
ΟΤΑΝ ΝΟΙΩΘΩ ΝΑ ΖΗΛΕΥΩ
ΣΤΟΝ ΚΑΘΡΕΦΤΗ ΜΟΥ ΤΡΕΧΩ
ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΜΕ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΒΛΕΠΩ
ΔΕΝ ΕΧΩ ΛΟΓΟ ΝΑ ΖΗΛΕΥΩ
ΟΤΑΝ ΣΚΕΦΤΟΜΑΙ ΟΣΑ ΕΧΩ
ΠΟΥ ΜΕ ΚΑΝΟΥΝΕ ΜΟΝΑΔΙΚΟ
ΚΑΙ ΤΟΣΟ ΜΑ ΤΟΣΟ ΞΕΧΩΡΙΣΤΟ


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου