Πέμπτη 7 Μαΐου 2020

θεατρική αγωγή


Διαβάζω σαν...


“Αγαπητό μου ημερολόγιο, λέγαμε πως θα μείνουμε λίγες μέρες στο καράβι και πέρασαν κιόλας δυο μήνες! Πάνε κι οι κορφές των βουνών! Εξαφανίστηκαν! Τίποτα δε βλέπεις πια. Μόνο βροχή και θάλασσα. Με τη δουλειά πάντως ξεχνιόμαστε. Εγώ, ας πούμε, εκτός από σένα, έχω πολλές ασχολίες. Έμαθα: πρώτον να ζυμώνω, δεύτερον να μαντάρω κάλτσες, τρίτον... Ήθελα να βοηθάω και το μπαμπά με τα ζώα, αλλά η μαμά το απαγορεύει.”

( απόσπασμα από Οικογένεια Νώε
Ξένια Καλογεροπούλου- Θωμάς Μοσχόπουλος )

διαβάστε το παραπάνω κείμενο με τους εξής τρόπους:
  • αργά
  • γρήγορα
  • ασθμαίνοντας
  • τρώγοντας
  • κλαίγοντας
  • θυμωμένα
  • τραγουδιστά
  • κουρασμένα.
Πάμε τώρα να το ξαναδιαβάσουμε λίγο σε πιο σύνθετες καταστάσεις:
  • σαν να διαβάζεις μεγαλοφώνως ένα γράμμα
  • σαν τιμωρημένοι στη γωνία
  • σαν τραγικοί ηθοποιοί
  • σαν τραγουδιστές της όπερας
  • σαν να λέτε το δελτίο ειδήσεων
  • σαν να περιγράφεται ποδοσφαιρικό αγώνα από το ραδιόφωνο
  • σαν να σας παίρνουν συνέντευξη
  • σαν να πρόκειται για διαφημιστικό σποτ.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου