Παρασκευή 22 Μαΐου 2020

Εικαστικά! Ζωάκια με εφημερίδες!






Εικαστικά


Ζωάκια με εφημερίδες



Αγαπημένα μου Πρωτάκια μου λείπετε πολύ και χάρηκα πάρα πολύ που σας είδα όλους αυτήν την εβδομάδα. Χαρηκα επίσης που  μου είπατε ότι πήγατε στη θάλασσα και ότι παίζετε και περνάτε καλά.

Σήμερα θα φτιάξουμε ζωάκια με χρώματα και κομμάτια εφημερίδας. Θα σας δείξω τα πρώτα παραδείγματα για να καταλάβετε τι εννοώ...



 







Μπορείτε να κάνετε όποιους συνδυασμούς θέλετε αρκεί να αφήσετε κάποια κομμάτια εφημερίδας χωρίς να τα βάψετε για να κάνουν αντίθεση, να φαίνονται πιο έντονα δηλαδή σε σχέση με τα χρωματιστά κομμάτια.





Τα ζωάκια από τις εικόνες που σας έδειξα μέχρι τώρα έχουν και ματάκια που τα πουλάνε στα βιβλιοπωλεία, στο Πλαίσιο, και στο Jumbo. Αν κάποιος δεν μπορεί  ή δεν θέλει να βάλει τέτοια ματάκια, μπορεί να τα ζωγραφίσει η και να τα φτιάξει όπως στις εικόνες παρακάτω...


















Οι τελευταίες εικόνες δεν έχουν φόντο αλλά θα προτιμούσα να βάλετε κάποιο χρωματάκι, ίσως ηλιοβασίλεμα η σούρουπο που ο ουρανός έχει τόσο έντονα και όμορφα ροζ-μωβ χρώματα, τι λέτε, θα προσπαθήσουμε;

Περιμένω όπως πάντα με ανυπομονησία τις εργασίες σας και όπως σας είπα και στην τηλεδιάσκεψη, αν έχετε πρόβλημα με κάποια εργασία μην ανησυχείτε, περάστε στην επόμενη. Φτιάξτε όποιο θέμα σας αρέσει απλά μη μου ξεχνάτε να την ολοκληρώνετε την ζωγραφιά σας.

Αν επίσης θέλετε να φτιάξουμε και να ασχοληθούμε με κάτι που σας αρέσει και δεν το'χουμε φτιάξει, γράψτε το στα σχόλια ή στο μαιλ που μου στέλνετε τις ζωγραφιές σας.

Να είστε όλοι καλά, σας φιλώ γλυκά!


Ευαγγελία Βολακάκη




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου